Forsendelse og retur
Regler for retur:
Angrerettloven gir deg som privatperson rett til å uforbeholdent returnere varen og få pengene tilbake 14 dager etter at du har mottatt varen. Kjøper har selv risikoen for skader under transport som skyldes mangelfull emballasje ved retur. Kjøper betaler returfrakt. (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).
VIKTIG: Eventuelle returer må ikke sendes til oss i oppkrav. Ekstra kostnader dette påfører oss vil bli belastet deg, og i verstefall så vil ikke pakken bli hentet på vårt postkontor noe som betyr at pakken går i retur, og dette vil gi deg ekstra kostnader. Ta kontakt med oss og gjør avtale før du returnerer varer.
Skjema for retur må fylles ut. Returskjema sendes pr mail når pakken sendes fra oss.
Transportgarant:
Alle pakker vi ekspederer er forsikret av oss. Oppdager du en skade på pakken før du åpner den, må du melde fra på utleveringsstedet. Ved bytte/retur er det du som står ansvarlig for transportrisikoen
Feilsendte varer:
Dersom du har fått feilsendte varer, dekker vi returporto.
Postoppkrav:
Ønsker du varene tilsendt i postoppkrav (betal når du henter varen på ditt postkontor), tilkommer et gebyr på kr. 71,- i henhold til Postens satser. Vi gjør oppmerksom på at veduavhentede pakker sendt i postoppkrav vil bli belastet et gebyr på kr. 200,-. Dette for å dekke våre frakt og spedisjonskostnader tur/retur. Postoppkrav kan ikke benyttes av kunder utenfor Norge.Transportgarant:
Alle pakker vi ekspederer er forsikret av oss. Oppdager du en skade på pakken før du åpner den, må du melde fra på utleveringsstedet. Ved bytte/retur er det du som står ansvarlig for transportrisikoen